В РНБО склали список проросійських телеграм-каналів

телеграм

У список РНБО потрапили 5 Telegram-каналів, що просувають проросійську пропаганду проти України.

Центр протидії дезінформації при Раді національної безпеки і оборони України проаналізував акаунти та Telegram-канали, які системно просувають проросійські настрої проти України. Про це йдеться у звіті ЦПД.

У список РНБО потрапили такі Telegram-канали:

  1. Klymenko Time;
  2. Vesti;
  3. Шептун;
  4. First;
  5. Новоstnoy.

Klymenko Time має 53 тисячі підписників. Цей медійний проєкт належить колишньому міністрові доходів і зборів України Олександрові Клименку. Проєкт було запущено в жовтні 2017 року. Вже в грудні 2017 року співробітники Служби безпеки України провели обшук у студії YouTube каналу Klymenko Time. Це було реакцією на проведення ефіру зі скандальним адвокатом Тетяною Монтян. У РНБО повідомляють, канал публікує дописи, спрямовані проти уряду України.

Vesti має 20 тисяч підписників. Цей канал видання Vesti.ua належить медіахолдингу “Мультимедіа-інвест груп”. Очільником холдингу є колишній прессекретар та цивільна дружина Олександра Клименка Ольга Семченко.

Ці 2 канали вже неодноразово були помічені у просуванні інтересів проросійських діячів.

Шептун має 57 тисяч підписників. Це один з популярних анонімних Telegram-каналів, що пишуть про політику. Активно цитує прокремлівських пропагандистів.

First має 447 тисяч підписників. Це один з Telegram-каналів, що пише про політику в Україні. На перший погляд не виділяється з-поміж інших різкими проросійськими публікаціями. Однак аналіз взаємодії з іншими каналами свідчить, що він належить до пулу, підтримуваного РФ.

У РНБО зазначають, посилаючись на дослідження, ці 2 канали адмініструються користувачем “@A_menejer” (він же @A_manager2 та @Arhangel). Як інформує СБУ, ця особа приймає замовлення з публікацій матеріалів політичного характеру, здійснює менеджмент та адміністрування мережі Telegram-каналів. Він також є адміністратором відомих проросійських каналів “Легитимный”, “Резидент” та “ЗеРада”. Реальна особа, яка є адміністратором каналу, відома правоохоронним органам, та нині перебуває в розшуку за ст. ст. 293-294 КК України.

Новоstnoy має найменше підписників з усіх вище згаданих – 3,8 тисяч. Це канал прокладка, що використовується для поширення публікацій прокремлівських каналів.

Проросійські акаунти персональних блогів:

  1. Юрій Ткачов,
  2. Андрій Манчук,
  3. Корнілов,
  4. Максим Могильницький,
  5. Вадим Рабинович,
  6. Moroz.Live.

У РНБО зазначають, щоб переконатися, що всі ці канали взаємопов’язані, потрібно лише ознайомитися зі статистикою на відкритому ресурсі tgstats.

Next Post

Через критичну ситуацію на Дарницькій ТЕЦ кияни лівого берега можуть залишитися без тепла

Вт Жов 26 , 2021
“Фактичний власник Дарницької ТЕЦ просто кладе державні гроші в свою кишеню”. Через критичну ситуацію на Дарницькій ТЕЦ кияни лівого берега можуть залишитися без тепла. Як пише видання Телеграф, ТЕЦ обслуговує 350 тисяч споживачів, виробляє для них тепло, електроенергію та поставляє їм гарячу воду. Основним управляючим бенефіціаром Дарницької ТЕЦ (ООО “Єврореконструкція”) […]
Дарницька ТЕЦ